Ostoskorissa 0 tuotetta. Yhteensä: 0,00 € Ostoskori | Kassa

Toimitusehdot

Pet Store (Y-tunnus: 2617019-8) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Minimitilausrajamme on 15 euroa (tähän ei lasketa postikulua tai laskutuslisää). 15 euroa tulee jäädä loppusummaksi myös mahdollisten alennusten jälkeen.
 
TILAAMINEN 
 
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 
 
Tuotteiden toimitusaika on 2-7 arkipäivää, mikäli tuote ei ole päässyt loppumaan varastosta. Tuotteet lähetetään pääsääntöisesti kahden arkipäivän sisällä tilauksesta. 
 
Saat tilauksestasi tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti tilauksen jälkeen. Mikäli et saa tilausvahvistusta antamaasi sähköpostiosoitteeseen, emme ole vastaanottaneet tilaustasi. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluun. 
 
TILAUKSEN SITOVUUS 
 
Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on tilaussivulla vahvistanut nämä sopimusehdot sekä hyväksynyt tilauksen. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen Pet Store:lla ei ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja. 
 
HINNAT 
 
Voimassaoleva hinta on hinta, joka on Pet Store:n verkkosivuilla tilausta tehdessä. Kaikki ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveroa tuotteen verokannan mukaisen määrän. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa. Kaikki hinnat on ilmoitettu sitoumuksetta ja Pet Store pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen/peruuttamiseen hinnoitteluvirheiden johdosta. 
 
MAKSUTAVAT 
 
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Tilausjärjestelmä ohjaa asiakkaan Paytrail Oyj:n sivuston kautta verkkopankkiin ja maksu veloitetaan tililtä heti. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. 
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
 
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
 
TOIMITUSVAIHTOEHDOT JA -HINNAT
 
Toimitamme tuotteet Postin kautta.
 
Postipaketti
• Toimitus postitoimipaikkaasi 
• 5,90 € / tilaus 
 
Toimitus pakettiautomaattiin / SmartPost
• Toimitus asiakkaan ilmoittamaan noutopisteeseen
• 5,90 € / tilaus
 
HUOM! SmartPOST -automaattiin menevän paketin maksimimitat ovat 60x36x60 cm. Mikäli paketti ei mahdu (liian suuri koko tai pakettiautomaatti on täynnä) SmartPOST -automaattiin, paketti ohjataan lähimpään postitoimipaikkaan. Tarkista saapumisilmoituksesta paketin noutopaikka. 
 
Postin kotiinkuljetus 
• Kuljetetaan perille vastaanottajan kanssa sovittuna ajankohtana (mahdollinen kellonaika voi vaihdella aluekohtaisesti.
• 8,90 € / tilaus
 
REKLAMAATIOT 
 
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuote on vaurioitunut, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Pet Store:lle joko sähköpostilla petstore.kotka@gmail.com tai puhelimella p. 044 9718 835 
 
KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET 
 
Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluumme, niin toimitamme sinulle korvaavan tuotteen.
 
VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT
 
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautuksen tulee sisältää alkuperäispakkaukset sekä tuotteissa on oltava tuotelaput kiinnitettyinä. Lisäksi mukana on oltava kaikki pakkaukseen kuuluneet osat, dokumentit ja pakkausmateriaalit. Pet Storella on Postin kanssa asiakaspalautussopimus eli vaihtaminen / palauttaminen asiakaspalautuksena Postin kautta on asiakkaalle veloituksetonta. Emme lunasta muilla tavoin palautettuja tuotteita.
 
YLIVOIMAINEN ESTE
 
Pet Store ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Pet Store:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Pet Store:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
 
RIITOJEN RATKAISU
 
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
 
YHTEYSTIEDOT
 
Pet Store JM Ay
Rautatienkatu 4
48100 Kotka
p. 044 9718 835
petstore.kotka@gmail.com
Y-tunnus: 2617019-8